میزبانی بیجار از هشتمین همایش منطقه‌‌‌ای «شعر انتظار»
کد خبر: 3839168
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

میزبانی بیجار از هشتمین همایش منطقه‌‌‌ای «شعر انتظار»

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از برگزاری هشتمین همایش منطقه‌ای «شعر انتظار» در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با حضور استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، عباس محمدمرادیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار امروز، 10 شهریورماه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هشتمین همایش منطقه‌ای شعر انتظار را در آبان ماه سال جاری در بیجار برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این همایش به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های غرب کشور برگزاری می‌شود، افزود: فراخوان این همایش بین استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قزوین اعلام شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار، با بیان اینکه پذیرش آثار در بخش فارسی و کردی اعلام شده است، ذکر کرد: ارسال حداقل سه اثر و حداکثر شش اثر در هر بخش از علاقه‌مندان پذیرفته می‌شود.
مرادیان، با تأکید بر اینکه آثار ارسالی بایستی صرفاً در محور شعر مهدویت و انتظار فرج باشد، افزود: محدودیت شرط سنی و قالب شعری در این همایش وجود ندارد.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی نباید در هیچ همایش دیگری شرکت و یا قرائت شده باشد، اعلام کرد: انتخاب و داوری آثار در دو بخش فارسی و کردی توسط داوران کشوری انجام خواهد شد.
محمدمرادیان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این دوره از همایش شعر انتظار را ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: زمان برگزاری همایش ۲۰ آبان ماه پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و ارتقای کیفی همایش، کارگاه یک روزه با حضور اساتید ممتاز کشوری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha