امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد
کد خبر: 3843859
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز به برکت وجود امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و بعد از چهار دهه خون شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران به بار نشسته است.

وجود دشمن قدرتمند از عوامل اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح اراک، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۶۲۰۰ شهید استان در دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: امروز به برکت وجود امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و بعد از چهار دهه خون شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران به بار نشسته است.

وی در تشریح عوامل مؤثر در تحقق اقتدار ایران اسلامی گفت: داشتن رهبری الهی و دینی، یکی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، امروز مقام معظم رهبری بر اساس آموزه‌های دینی و خط سرخ شهادت، راه امام(ره) را مقتدرانه ادامه و کشتی انقلاب را هدایت می‌کند.

کریمی داشتن آرمان‌های بزرگ را از علل حرکت به سمت تمدن اسلامی و اقتدار دانست و اضافه کرد: تحقق تمدن اسلامی هدفی است که از زمان آدم(ع) شروع شده و تا قیام حضرت مهدی(عج) ادامه دارد، نابودی دنیای استکبار و تشکیل حکومت الهی آرمانی بزرگ است که ملت ایران در گام دوم انقلاب پیش می‌‌برد.

این مقام مسئول بابیان اینکه وجود دشمنی بزرگ و قدرتمند از دیگر عوامل اقتدار نظام است، اظهار کرد: اگر ما کشوری ضعیف بودیم یک کشور برای مقابله با ما بس بود ولی امروز دنیای استکبار با همه توان علیه انقلاب به میدان آمده و قطعاً به اهداف خود دست نمی‌یابد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه داشتن ملتی بزرگ از دیگر عوامل اقتدار است به فرمایش امام راحل در خصوص جایگاه ملت ایران که فرمودند؛ « من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند» استناد کرد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه ملت ایران وفاداری خود را به نظام را در چهل سال به خوبی ثابت کردند، گفت: امروز در اوج اقتدار هستیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند دشمن این را بداند هرگز تن به سازش نخواهیم داد، ملت همواره در این چهل سال نشان دادند در این مسیر ثابت‌قدم هستند.

وی افزود: امروز جبهه نبرد با دشمن، جنگ اقتصادی است و همه باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم، وعده الهی این است که پس از تحمل سختی‌ها قطعاً آسایش‌ها به دست خواهد آمد لذا همه باید در کنار مسئولان حول محور ولایت در مسیر امام و شهدا ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام

captcha