کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در طول تاریخ بی‌سابقه است
کد خبر: 3843884
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در طول تاریخ بی‌سابقه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: این کارنامه درخشان در طول تاریخ بی‌سابقه است، بسیار ضروری است دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه را برای نسل امروز بازخوانی کرده تا بتوانند آن را با اقتدار ادامه دهند.

کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در طول تاریخ بی‌سابقه است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح اراک، این روز را یادآور خاطرات و رشادت‌های ملت انقلابی ایران در برابر تجاوزات صدام علیه جمهوری نوپای اسلامی ایران دانست و گفت: امسال بعد از گذشت چهل سال از آن زمان هنوز یاد و خاطر شجاعت شهدا و دیگر ایثارگران زنده است.

وی با اشاره به نهادهای تازه‌تأسیس انقلابی در اوایل انقلاب، بیان کرد: نهادهای انقلابی و نظامی در اوایل پیروزی انقلاب تازه به میدان آمده بودند و انقلاب در حال بازسازی برای چارچوب و ساختار بود و این انتظار نمی‌رفت که بیش از ده‌ها کشور از شرق و غرب علیه ایران اسلامی به پا خیزند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی عنایات ویژه خداوند با ملت ایران همراه بوده است و به همین دلیل هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان به سرانجام نرسیده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: وجود امام(ره) برای انقلاب اسلامی نعمت الهی است، چراکه هوشمندی‌های ایشان همواره دشمنان را متحیر کرده است، عموم مردم رشادت‌ها و شجاعت‌های خود را از رفتار و اعمال امام راحل الهام گرفته بودند، ایشان در همه حال روحیات مجاهدانه خود را به جامعه تزریق می‌کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: این کارنامه درخشان در طول تاریخ بی‌سابقه است، بسیار ضروری است کارنامه درخشان و دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه را برای نسل امروز بازخوانی کرده تا بتوانند آن را با اقتدار ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: امروز همه سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی الهام گرفته شده از امام(ره) و شهداست که باید آنها را حفظ و در جهت تقویت آنها کوشا باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: ایستادگی روی ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و انقلابی منتج به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی شده است، اقتدار چهل ساله انقلاب برای ما درس ایستادگی، گذشت، ایثار، ایمان به خداوند، اتکاء به توانمندی‌های داخلی و اراده‌های الهی است که باید در این شرایط برای ما درس باشد.

این مقام مسئول به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اشاره و بیان کرد: این چهل سال به ما می‌آموزد که نباید از تهدیدات دشمن هراسی داشته باشیم چرا که همه تهدیدات پوچ و توخالی هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب را حفظ و در جهت تقویت آنها کوشا باشیم، گفت: برای حرکت در مسیر امام و شهدا باید با آمادگی بیشتر در این راه قدم برداشته و به وعده‌های خدا امیدوار باشیم.

به گفته وی خداوند به یاران خود وعده داده است و نباید از وعده‌های خدا نا‌امید شویم؛ چراکه حوادث یمن، سوریه، لبنان، عراق و منطقه نشان می‌دهد وعده‌های خداوند محقق خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها امروز در برابر قدرت روز‌افزون انقلاب اسلامی عاجز ماندند قطعا در چهل سال آینده نابود خواهند شد، نابودی دشمنان وعده الهی است که محقق می‌شود.

انتهای پیام

captcha