تشریح برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی در دهه‌ فجر
کد خبر: 3874930
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

تشریح برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی در دهه‌ فجر

گروه اجتماعی _ رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی این مجموعه را در ایام‌الله دهه‌ فجر تشریح کرد.

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه فرهنگ، قرآن، اجتماعی و حتی درمان از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه در ایام‌الله دهه‌فجر از اجرای برنامه‌های مختلف با رویکرد دانشجویان غافل نیست، اظهار کرد: بزرگداشت پیروزی انقلاب برهمه ارگان‌ها و دستگاه‌ها واجب است، اما جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادی برخاسته از انقلاب  رسالتی خطیرتر بردوش دارد.

شهرجردی از برگزاری همایش تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری همایش امام خمینی(ره) و اقتصاد اسلامی در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: اردوی بازدید از موزه عبرت، اردوی بازدید از بیت قدیمی حضرت امام(ره) در خمین و تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های ایشان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص انتخابات و بررسی ابعاد این رویداد مهم از زوایای مختلف توسط دوخبرگزاری ایکنا و ایسنا، از رونمایی از 191اُمین کتاب سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان، برگزاری مسابقات ورزشی، پوشش خبری و تصویری برنامه‌های دهه‌فجر دستگاه‌های مختلف توسط دوخبرگزاری تحت اختیار به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

شهرجردی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا در ایام‌الله دهه‌فجر در دستور کار قرار دارد، مصاحبه با فعالان انقلابی در عرصه‌های مختلف و مصاحبه با خانواده شهید ادبجو را از برنامه‌های پیشروی خبرگزاری ایکنا دانست.

انتهای پیام
captcha