محفل معنوی قرآن در سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود
کد خبر: 3878313
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
همزمان با شب میلاد حضرت زهرا(س)؛

محفل معنوی قرآن در سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن همزمان با شب میلاد حضرت زهرا(س)، با حضور حامد علیزاده، سیدمصطفی حسینی و محمدحسین مطرود به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور 26 بهمن‌ماه در سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان؛ همزمان با چهلمین روز شهادت مظلومانه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شام میلاد حضرت زهرا(س)، محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی کشور از سوی بعثه مقام معظم رهبری، کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، رئیس سازمان حج و زیارت، به عنوان سخنران در این محفل انس حضور خواهد داشت، آقایان حامد علیزاده و سیدمصطفی حسینی، از قاریان بین‌المللی کشور، و همچنین محمدحسین مطرود، از قاریان کشور عراق، به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم خواهند پرداخت.

این محفل قرآنی، شنبه، 26 بهمن‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سازمان حج و زیارت واقع در تهران، خیابان آزادی، تقاطع رودکی برپا خواهد شد. در این محفل نورانی، گروه مدیحه‌سرایی معراج قم اجرا دارد.

 علاقه‌مندان، اساتید، مدیران مؤسسات، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی سراسر کشور می‌توانند برای بهره‌مندی از  تلاوت‌ها، در این محفل نورانی شرکت کنند.

برگزاری محفل معنوی قرآن با حضور فعالان قرآنی در سازمان حج و زیارت

انتهای پیام
captcha