اعلام فراخوان جامعه قرآنی استان مرکزی در طرح مواسات
کد خبر: 3892806
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

اعلام فراخوان جامعه قرآنی استان مرکزی در طرح مواسات

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طرح مواسات با شعار «رزمایش مواسات و پوش کمک مؤمنانه» در استان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان، رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، تصریح کرد: اجرای طرح و رزمایش کمک مؤمنانه یا مواسات در سطح کشور در دستور کار تمامی ادارات و بخش‌های مختلف قرار گرفته است، اداره قرآنی این اداره کل نیز درصدد است با بهره‌گیری از اهداف در نظر گرفته شده اقدامی صورت دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور جامعه قرآنی استان در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه پررنگ خواهد بود، تصریح کرد: تمام سعی خود را جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای طرح با کمک جامعه قرآنی و غیر قرآنی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سرلکیان ادامه داد: طرح یاد شده با شعار «رزمایش مواسات و پوش کمک مؤمنانه» در استان مرکزی اجرایی می‌شود، اجرای طرح از هفته قبل در مسجد آسیدمهدی این شهرستان آغاز شده و جامعه قرآنی و غیرقرآنی می‌توانند کمک‌های خود را اعطا کنند.

وی اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در شرایط فعلی را اقدامی بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم دانست و اضافه کرد: شرایط کشور با شیوع کرونا تغییر کرد و نیاز است برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب‌دیده همه بسیج شویم.

حجت‌الاسلام سرلکیان افزود: فراخوان کمک و تهیه ماسک بین جامعه قرآنی به ویژه بانوان اعلام شده است، در حال حاضر کارگاه جهادی در مسجد آسیدمهدی اراک مشغول به تهیه ماسک هست و امیدست حضور  جامعه قرآنی به ویژه بانوان را نیز در امر مهم شاهد باشیم.

وی همچنین از فعالیت جهادی مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان، شازند، خمین خبرداد و گفت: این مؤسسات و خانه‌های قرآنی به صورت خودجوش اقدام  به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده وارد شدند.

انتهای پیام
captcha