همكاری ائمه جمعه در حفظ امنیت
کد خبر: 3912071
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

همكاری ائمه جمعه در حفظ امنیت

امام جمعه مرودشت با اشاره به اهمیت حفظ امنیت گفت: ائمه جمعه و جماعات همواره همکاری لازم را با مجموعه انتظامی در جهت همگانی کردن امنیت، تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در جامعه داشته، دارند و خواهند داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، اول مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فرمانده انتظامی در مدت تصدی خود، گفت: ائمه جمعه و جماعات همواره همکاری لازم را با مجموعه انتظامی در جهت همگانی کردن امنیت، تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در جامعه داشته، دارند و خواهند داشت.

وی با اشاره به افتخارآفرینی مردم به ویژه در دوران انقلاب و بعد از آن، گفت: جوانان پرشور و فهیم این شهرستان همواره در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند.

آقایی افزود: امنیت و آرامش موجود در شهرستان مرودشت حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر فرماندهی و کارکنان پرتلاش این مجموعه است و مردم امنیت موجود را مدیون این عزیزان هستند.

امام جمعه مرودشت به ارتقای سطح کیفی برنامه‌های ناجا اشاره کرد و افزود: به حمد خداوند نیروی انتظامی روز به روز بهتر شده و در مهارت‌آموزی و سایر مولفه‌ها بر کیفیت این نیرو افزوده شده است و این مسیر با رشد و پیشرفت خوبی در حال طی شدن است.

انتهای پیام
captcha