سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی رو به افزایش است
کد خبر: 3932449
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
فرمانده ناجا:

سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی رو به افزایش است

فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی در اکثر نقاط کشور حضور دارد و امروز اعتماد مردم به این ارگان، خوب و رو به افزایش است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شب گذشته، 10 آبان‌ماه در دیدار با حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان، فعالیت نیروی انتظامی را در عمل به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی خوب توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی در اکثر نقاط کشور حضور دارد و امروز اعتماد مردم به این ارگان خوب و رو به افزایش است.

فرمانده ناجا با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که نیروهای مسلح با نهایت ظرفیت ورود کنند، بیان کرد: نیروی انتظامی در مسأله کرونا از همان روزهای اول اقداماتی از جمله مبارزه با محتکران، کنترل اوضاع در فضای مجازی، کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در اختیار قرار دادن ظرفیت بهداشت و درمان نیروی انتظامی برای مردم را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به شرایط خاص استان و همجواری با کشورهای بی‌ثبات منطقه، اظهار کرد: در این سال‌ها در استان اقدامات بزرگی صورت گرفته و به لطف عملکرد نیروهای ما، امنیت پابرجاست و شاخص‌ها نشان دهنده رشد روند کار است.

اشتری ادامه داد: نیروی انتظامی در استفاده از تکنولوژی روز و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس اقدامات خوبی در حوزه نظم و امنیت انجام داده است افزود: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت بسیار خوب عمل کرده است.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار با اشاره به گستردگی و تنوع قومی و مذهبی و تلاش‌های دشمنان در آن سوی مرزها، وضعیت استان را ویژه‌ توصیف کرد و افزود: با توجه به این شرایط از نیروی انتظامی انتظار می‌رود که هم مظهر قدرت و اقتدار و پشتوانه‌ای برای اهداف نظام باشد و هم مظهر محبت و لطف و عطوفت باشد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: برآیند این دو ویژگی این است که برخوردها با متخلفان با نگاه طبیبانه و با هدف خیر انجام می‌شود و این ذهنیت در افکار عمومی هم تقویت می‌شود و نتیجتا مردم نیروی انتظامی را جدا از خودشان نمی‌دانند.

وی گفت: با توجه به تنوع قومی و قبیله‌ای در استان، نیروی انتظامی در مورد همه پیروان ادیان و مذاهب یکسان عمل کند و تفاوتی قائل نشود و این تعبیر مقام معظم رهبری را که فرمودند «نظام اسلامی باید حقوق عمومی را رعایت کند، حتی در مورد کسانی که نظام و انقلاب را قبول ندارند»، محقق سازد.

محامی خواستار پشتیبانی بیشتر در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از استان شد و اظهار کرد: با توجه به مقوله قاچاق و گردش پول زیاد در استان، جهات اخلاقی و معنوی نیروها باید تقویت شود تا بتوانند روی نفس خود کار کرده و در برابر لغزش‌ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام
captcha