هتک حرمت پیامبر(ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی
کد خبر: 3932749
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

هتک حرمت پیامبر(ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، بابیان اینکه هتک حرمت پیامبر(ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به آخرین پیامبر الهی(ص) توهین به دین خاتم، اصیل و دین حق و کلام اسلام است.

هتک حرمت پیامبر(ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، حجت‌الاسلام حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در واکنش به اهانت اخیر فرانسه به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) با محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: اهانت صورت گرفته به برترین شخصیت جهان هستی، در نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور قبیحانه و حمایت مکرون رئیس‌جمهور پست فرانسه غیرقابل‌قبول و گناه نابخشودنی است.
وی بابیان اینکه این دشمنی‌ها و هتک حرمت به پیامبر عظیم الشان(ص) سابقه دیرینه دارد، گفت: توهین به پیامبر گرامی(ص) اولین بار نیست و یک جریان است به‌طوری‌که درگذشته و در سال 2005 در کشور فنلاند و دانمارک شاهد بودیم و اخیراً هم که در نشریه شارلی توهین صورت گرفت و عدم واکنش مسلمانان موجب شد تا مکرون این مرد پست و رذل جرأت پیدا کند و به پیامبر(ص) توهین کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه هتک حرمت پیامبر(ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به آخرین پیامبر الهی(ص) توهین به دین خاتم، اصیل و دین حق و کلام اسلام است.
وی ادامه داد: ما به همه انبیای الهی ایمان داریم و همه انبیای الهی به پیامبر(ص) ایمان دارند و چون این دین خاتم است و قرار است در آینده جهان را زیر حاکمیت خود قرار دهد و آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد و تحت حاکمیت اسلام قرار خواهد داد و منافع تمام استکبار را دفع و استکبار را ریشه‌کن و محو و نابود کند بنابراین دست به چنین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.
علیی با رد اظهار برخی بزرگان که توهین به پیامبر(ص) را به دلیل جهل و نادانی می‌دانند و می‌گویند تاریخ را خوب نخوانده‌اند، تأکید کرد: افرادی که توهین به پیامبر(ص) را در دستور کار خود قرار داده‌اند تاریخ را خوب خوانده و نسبت به همه‌چیز نیز آگاهی دارند و اسلام را بهتر از ما می‌شناسند و این توهین‌ها از روی علم است نه جهل و نادانی.
وی بابیان اینکه توهین به پیامبر عظیم الشان(ص) کاملاً جریان سازی شده، هدفمند و عالمانه است، تصریح کرد: افرادی که به پیامبر(ص) توهین می‌کنند خوب می‌دانند که پیامبر(ص) به‌عنوان آورنده دین خاتم است و روزی دنیا تحت حکومت اسلام قرار خواهد گرفت و ذخیره الهی محقق خواهد شد بنابراین چاره‌ای جز تخریب بنیان‌گذار دین ندارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: فرقی نمی‌کند این توهین‌ها از زبان فرد پستی به نام مکرون باشد یا دیگر اسلام‌ستیزها؛ مکرون نماینده همه غربی‌ها و همه اسلام‌ستیزها است و از او به‌عنوان سمبل اسلام‌ستیزی یاد می‌شود.
وی بابیان اینکه با توهین‌های صورت گرفته درصدد هستند تا غیرت دینی مسلمانان را محک بزنند، گفت: آنان با این توهین‌ها می‌خواهند بدانند مسلمانان نسبت به بنیان‌گذار دینشان که در عالم هستی از اول خلقت تا الآن و تا آخر خلقت کسی به مقام ایشان نمی‌رسد و بالاترین فرد در عالم کائنات است، در صورت توهین چه واکنشی نشان می‌دهند و به دنبال محک غیرت مسلمانان هستند.
علیی با تأکید بر اینکه توهین‌ها شأنی از پیامبر(ص) نمی‌کاهد، بیان کرد: پیامبر(ص) رحمت للعالمین و فرستاده خداست و کسی را که خداوند عزیز و بزرگ کرده افراد پست و رذل نمی‌توانند شأن و مقام ایشان را پایین بیاورند، بنابراین این توهین‌ها اثری نخواهد داشت اما موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان می‌شود.
وی بابیان اینکه با توهین به پیامبر(ص) مسلمانان باید در تبری و تولی نقش ایفا کنند، خاطرنشان کرد: تبری در این موضوع اعلام انزجار به شیوه‌های مختلف است و باید معرفت عمیقی نسبت به پیامبر(ص) داشته باشیم و پیرو راه ایشان باشیم که به‌طورقطع در این صورت اثر مثبتی به همراه خواهد شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: در حین اینکه ناراحت از موضوع پیش آمده هستیم، این اقدام را محکوم و شدیدترین عذاب الهی را برای این افراد خواستاریم و تولی خود را نسبت به پیامبر(ص) با اعمالمان نشان می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha