۱۱۸ نفر عضو پارلمان دانش‌آموزی لرستان می‏‌شوند
کد خبر: 3935094
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان:

۱۱۸ نفر عضو پارلمان دانش‌آموزی لرستان می‏‌شوند

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان از تشکیل ۱۱ پارلمان دانش‌آموزی در این استان خبر داد و گفت: امسال ۸۰۸ نفر در مجلس و شوراهای شهرستانی دانش‌‎آموزی در لرستان حضور خواهند یافت و از بین این تعداد ۱۱۸ نفر عضو پارلمان دانش‌آموزی استان خواهند شد.

۱۱۸ نفر عضو پارلمان دانش‌آموزی لرستان می‏‌شوندبه گزارش ایکنا از لرستان به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش لرستان، حجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، ۲۴ آبان‌ماه با اشاره به نقش مجلس دانش‌آموزی در تقویت اعتماد به نفس و پرورش اجتماعی دانش‌آموزان، گفت:  قلب سند تحول بنیادین تقویت تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی است و در این بین فعالیت‌های اعضا و نمایندگان مجلس و شوراهای دانش‌آموزی فعالیتی مهم در راستای بروز و ظهور ساحت تربیت سیاسی اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی  از تشکیل مجلس دانش‌آموزی استان لرستان تا پایان آذرماه سال جاری و  ۱۰ پارلمان شهرستانی در سطح استان خبر داد و افزود: علاوه‌ بر تشکیل پارلمان شهرستانی در ۱۴ منطقه آموزش‌ و پرورش دیگر نیز شوراهای دانش‌آموزی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: امسال ۸۰۸ نفر در مجالس و شوراهای شهرستانی دانش‌‎آموزی در لرستان حضور خواهند یافت و از بین این تعداد ۱۱۸ نفر به تفکیک جنسیت عضو پارلمان دانش‌آموزی استان خواهند شد.

مؤمنی با بیان اینکه وظیفه تشکیل و نظارت این مهم بر عهده سازمان دانش‌آموزی و دبیرخانه استانی مجلس دانش‌آموزی است، اظهار کرد: امیدواریم همکاران ما در نواحی، شهرستان‌ها و مناطق زمینه ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha