اشراف پلیس در فضای مجازی و حقیقی در خصوص انتخابات
کد خبر: 3972643
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

اشراف پلیس در فضای مجازی و حقیقی در خصوص انتخابات

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد، گفت: این اشراف در فضای مجازی و حقیقی با قدرت وجود دارد.

اشراف پلیس در فضای مجازی و حقیقی در خصوص انتخابات

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر رورز گذشته 29 اردیبهشت در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به با بیان اینکه پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد و این اشراف را در فضای مجازی و حقیقی با صلابت و قدرت دنبال می‌کند گفت: موضوع امنیت انتخابات فقط به فضای حقیقی محدود نمی‌شود.

وی ادامه داد: پلیس در فضای مجازی نیز حضور و رصدی فعال دارد و امنیت را خط قرمز خود در انتخابات ٢٨ خرداد می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه خدمات پلیس در کشور سالانه ٧٠ تا یک میلیون فقره است اظهار کرد: در دوران کرونا پلیس مجری بیشترین مصوبات ستاد ملی بود تا جایی که روزانه حدود ١٠ هزار نفر مأموریت‌های مربوط به مصوبات ستاد کرونا را اجراکردند.

اشتری اعمال محدودیت‌های سفر، محدودیت فعالیت اصناف و همچنین محدودیت‌های ترافیکی و تردد را از مهمترین اقدامات اصلی پلیس در همراهی با ستاد کرونا برشمرد و افزود: پلیس در حالی تمام این مصوبات را اجرایی کرد که حتی پیش‌بینی اعتباری برای این منظور انجام نشده بود.

به گفته وی؛ پلیس همپای مدافعان سلامت در یکسال و چهار ماه اخیر تلاش کرده و در کنار شبکه بهداشت و درمان بیشترین تعداد شهید را در دفاع از سلامت تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا علیرغم تمام کمبودها و محدودیت‌ها توانسته خوشبختانه به وظیفه خود عمل کند، افزود: تمام دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف می‌بایست پای کار باشند تا اهداف متعالی کشور میسر شود.

اشتری یادآور شد: استان سمنان در کشفیات به خاطر کویری بودن شرایط خاصی دارد که در این راستا در مسیر انجام مأموریت‌ها، پلیس در سال‌های گذشته استفاده از تجهیزات علمی و مدرن را در دستور کار قرار داد که از جمله تجهیز استان به پهپاد و تجهیزات در زمره اقدامات پلیس بوده است.

انتهای پیام
captcha