خانه‌های قرآنی در اردبیل به 2000 مورد افزایش می‌یابد
کد خبر: 3979289
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

خانه‌های قرآنی در اردبیل به 2000 مورد افزایش می‌یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: برنامه‌ریزی شده تا در صورت حمایت مسئولان، خانه‌های قرآنی تا سال آینده در استان اردبیل به دو هزار مورد برسد.

خانه‌های قرآنی در اردبیل به 2000 مورد افزایش می‌یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، یکم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که بمناسبت «سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی» برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 300 خانه قرآنی در استان اردبیل وجود دارد که برنامه‌ریزی شده در صورت حمایت مسئولان سال آینده این تعداد به دو هزار مورد افزایش یابد.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی روستاهای قرآنی خبر داد و افزود: در حال حاضر در برخی روستاهای استان، مثل روستای سوها از توابع اردبیل 300 حافظ قرآن وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع)، گفت:در این راستا جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی را سرمایه‌گذاری در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در این زمینه از ظرفیت فضای مجازی، کانال‌ها و رسانه‌ها استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 40 انجمن‌ اسلامی در استان فعالیت می‌کنند و 28 کانون فرهنگی تبلیغی نیز در استان ثبت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، افزود: راه‌اندازی شبکه‌های فعالین فرهنگی جزو برنامه‌های جدید سازمان است که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های منظمی مبنای کار قرار گرفته است.

وی گفت: هیئت‌های ویژه بانوان نیز در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در حوزه‌های برنامه‌های دینی و فرهنگی بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام
captcha