استاندار خراسان شمالی درگذشت رئیس ایرنای خراسان شمالی را تسلیت گفت
کد خبر: 3994670
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

استاندار خراسان شمالی درگذشت رئیس ایرنای خراسان شمالی را تسلیت گفت

استاندار خراسان شمالی، با صدور پیامی درگذشت رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) استان را تسلیت گفت.

استاندار خراسان شمالی درگذشت رئیس ایرنای خراسان شمالی را تسلیت گفتبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، متن پیام محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت حسین فلاحتی رئیس فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، فعال رسانه‌ای و خبرنگار فرهیخته در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه ای استان تسلیت عرض می کنم.


آن مرحوم تمام زندگی خود را وقف خدمت به توسعه مطبوعات استان و کشور داشت و در مسیر آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس مسائل مردم و جامعه به مسئولان از هیچ کوششی دریغ نکرد. 


بدون شک تمام خبرنگاران با وجود سختی‌ها و مصائب مختلف اما با علاقه وافر به حرفه خویش و دغدغه انعکاس خدمات نظام و کمک به رفع مشکلات جامعه و مردم به کار خود ادامه می دهند و چه بسا که از زمان اپیدمی بیماری کرونا نیز این خبرنگاران همیشه در صحنه، در مسیر اعتلای آگاهی‌رسانی در پیشگیری و مبارزه با این ویروس در کنار مسئولان و کادر درمان قدم‌های موثری را در انجام رسالت خبری خود برداشتند و خود نیز مبتلا به این ویروس منحوس نیز شدند که متاسفانه مرحوم فلاحتی نیز در این مسیر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خویش را فدا نمود و فقدان چنین فعال رسانه ای، غم بزرگی برای اهالی رسانه خواهد بود .

اینجانب ضمن عرض تسلیت، برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزز ایشان و همکاران گرانقدرشان در خبرگزاری ایرنا و جامعه خبری استان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.
محمد علی شجاعی

استاندار خراسان شمالی

 

به گزارش ایکنا، حسین فلاحتی صبح امروز در مبارزه‌ بی‌امان با بیماری کرونا و قارچ سیاه، در بیمارستان شفای ساری دعوت حق را لبیک گفت.
حسین فلاحتی از سال ۸۳ تا سال ۹۴ خبرنگار ایرنا در خراسان شمالی بود و در اسفندماه ۱۴۰۰ به ریاست ایرنای خراسان شمالی منصوب شد.

 

انتهای پیام
captcha