۶۳۰۰ کلاس توسط خیرین در کشور ساخته شد
کد خبر: 4005516
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

۶۳۰۰ کلاس توسط خیرین در کشور ساخته شد

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به تشکیل کمیسیون مدرسه‌یار در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۶ هزار ۳۰۰ کلاس درس طی سال گذشته توسط خیرین در کشور ساخته شد.

۶۳۰۰ کلاس توسط خیرین در کشور ساخته شدبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدمحمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، امروز، ۲۴ مهر در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز منطقه تلوری خرم‌آباد، اظهار کرد: نقش خیران مدرسه‌ساز در رفع مشکلات آموزش و پرورش مؤثر است کمااینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خیرین اقی‌قاط کشور برای ساخت مدرسه و کلاس درس پای کار آمدند.

وی با تقدیر از بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی در کمک به ساخت مدارس مناطق محروم، افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز منطقه تلوری خرم‌آباد یکی از صدها مدرسه‌ای است که توسط رئیس بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی ساخته شده است.

جعفری با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز علاوه‌بر ساخت مدارس علاقمند به کمک‌های مالی به دانش‌آموزان نیازمند هستند، ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه ایجاد کمیسیون مدرسه‌یار در مجلس شورای اسلامی منعقد شد و به زودی به مرحله اجرا درمی‌آید.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری از مدارس خیرساز ، گفت: طی یک سال گذشته ۶۳۰۰ کلاس درس در قالب هزار و ۳۶۱ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز کشور ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شد.

انتهای پیام
captcha