اعلام نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ البرزی
کد خبر: 4012019
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

اعلام نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ البرزی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اعلام نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ خبر داد و گفت: نتایج از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم اعلام شده و حفاظی که حائز دریافت درجات سه و چهار و پنج جزء قرآن و مجاز به شرکت در مرحله سوم این آزمون شده‌اند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.

جواد ملازاده تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اعلام نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ، اظهار کرد: حفاظی که حائز دریافت درجات سه و چهار و پنج جزء قرآن کریم و مجاز به شرکت در مرحله سوم این آزمون هستند باید نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شرکت 386 حافظ البرزی در این دوره، افزود: در این دوره در مرحله ارزیابی تلاوت حفاظی که حدنصاب لازم در بخش (حُسن حفظ) را کسب نکرده‌اند در دیگر بخش‌ها از جمله تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتدا نیز ارزیابی نشده‌‍‌ است.

این مسئول تصریح کرد: حفاظی که به مرحله نهایی ارزیابی این دوره راه یافته‌اند، تا ۱۰ آذرماه سال جاری مهلت دارند تا مدارک خود را به دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به زمان برگزاری آزمون کتبی مرحله سوم این دوره، گفت: آزمون کتبی این مرحله ۲۶ آذرماه سال جاری و به شیوه متمرکز برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه چنانچه هر داوطلب نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارد، اظهار کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج اعلامی اعتراضی دارند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه فرصت دارند تا اعتراض خود را با ثبت مشخصات و رشته آزمونی که در آن شرکت داشته‌اند به شماره دورنگار ۶۶۹۵۵۹۷۹-۰۲۱ ارسال کنند تا نسبت به اعتراض آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha