احیای ۱۰۰ جلسه قرآنی تعطیل شده در لرستان
کد خبر: 4024007
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

احیای ۱۰۰ جلسه قرآنی تعطیل شده در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت‌های قرآنی لرستان در «چله قرآنی»، گفت: در «چله قرآنی» امسال در لرستان ۱۰۰ خانه قرآن و جلسات تعطیل شده قرآنی در قالب طرح نورالثقلین احیا می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، ششم دی‌ماه در جلسه ‌کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان لرستان، اظهار کرد: از ۱۳ دی تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری، 40 روز است و برنامه‌های قرآنی لرستان در این ایام تحت عنوان «چله قرآنی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب به جامعه قرآنی و نسل جوان معرفی می‌شوند، ادامه داد: با برگزاری گفتمان‌های مختلف باید چهره و شخصیت سردار سلیمانی را معرفی کنیم و در این راستا نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها و ظرفیت‌های مردمی هستیم.

جعفرپور با اشاره به اینکه اعتبارات قرآنی در دولت قبل کاهش یافت و امروز نیز با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم، اما با برگزاری کمیته قرآنی می‌توان بار مالی را کاهش داد، اضافه کرد: برنامه‌های چله قرآنی در لرستان در دو بخش مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره قرآنی در گروه‌های سنی مختلف با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان خبر داد و گفت: جزئیات بیشتر برگزاری این جشنواره طی روزهای آینده اعلام می‌شود. همچنین ۴۰ کارگاه «سبک زندگی قرآنی» با موضوع جهاد، شهادت و مکتب سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید ابعاد خاص مکتب سلیمانی معرفی شود، ادامه داد: در «چله قرآنی» امسال در لرستان ۱۰۰ خانه قرآن و جلسات تعطیل شده قرآنی در قالب طرح نورالثقلین احیا می‌شود.

انتهای پیام
captcha