نشست ابعاد تحول مطلوب در نظام امور قرآنی برگزار می‌شود/ دعوت از کارشناسان نهادها
کد خبر: 4027569
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
از سوی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی؛

نشست ابعاد تحول مطلوب در نظام امور قرآنی برگزار می‌شود/ دعوت از کارشناسان نهادها

دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از برگزاری نشست عمومی هم‌اندیشی کارشناسان امور قرآنی دستگاه‌ها و نهادها پیرامون ابعاد تحول مطلوب در نظام امور قرآنی کشور خبر داد و از کارشناسان این نهادها برای حضور در نشست دعوت کرد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی کارشناسان امور قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای کشوررضا سلامت‌پناه، معاون دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری نشست عمومی هم‌اندیشی کارشناسان امور قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای کشور گفت: از همه کارشناسان دستگاه‌ها برای حضور در این نشست و هم‌افزایی بیشتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی دعوت می‌شود.

دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به استقبال صورت گرفته از نشست‌های عمومی قبلی که برای بررسی ابعاد تحول در امور قرآنی و نیز نحوه انتخاب صاحب‌نظران حقیقی عضو شورا افزود: دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به منظور گردآوری و بهره‌مندی از نظرات فعالان امور قرآنی برگزاری نشست دیگری را برای هفته جاری پیش‌بینی کرده است.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این نشست فراهم کردن اشتراک تجارب تخصصی و زمینه‌های یادگیری و رشد سازمانی کارشناسان دستگاه‌ها، نهادها و بخش‌های مؤثر کشور جهت هم‌افزایی توان، تجربه و ارتقای سطح آنها در توسعه فرهنگ قرآنی است.

اظهارنظر کارشناسی در خصوص ابعاد تحول مطلوب در نظام امور قرآنی کشور، طرح و بررسی مسائل و مشکلات ساختارها و تشکیلات امور قرآنی و راهکارهای بهبود و ارائه آزاد نقدها، نظرات و پیشنهادها موضوعات این جلسه خواهد بود.

این جلسه چهارشنبه، 22 دی‌ماه ساعت 13 تا 15:30 به صورت مجازی و از طریق نشانی vc.sccr.ir/b/hhv-pvp-sri-5wb همراه با کد دسترسی 802151 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha