اعلام فراخوان محل برگزاری و داوری مسابقات قرآنی محلات در کرج
کد خبر: 4101910
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

اعلام فراخوان محل برگزاری و داوری مسابقات قرآنی محلات در کرج

فراخوان تامین محل برگزاری و داوری هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج اعلام شد.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از البرز، مسابقات قرآن محلات، بزرگترین رویداد قرآنی استان البرز و تنها رویداد قرآنی با محوریت محلات در کشور است که هرساله با حضور شمار زیادی از جامعه قرآنی کرج و استان البرز برگزار می‌شود.

این مسابقات به همت سازمان فرهنگی- اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در رده‌های سنی ۴ تا ۷ سال؛ ۸ تا ۱۱ سال؛ ۱۲ تا ۱۸ سال؛ ۱۹ تا۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا ویژه خانم‌ها و آقایان در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ قرآن، رشته‌های تفسیر و مفاهیم برگزار می‌شود.

برای برگزاری این رویداد قرآنی فراخوان جهت تامین محل‌های برگزاری مسابقات اعلام شده است و پیرو این فراخوان محلات واقع در شهر کرج، موسسات و مساجد قرآنی تا تاریخ چهارم آذر فرصت دارند تا درخواست خود را با تماس با شماره 34494000 دبیرخانه مسابقات واقع در سازمان شهرداری کرج- اداره امور قرآنی و مذهبی اعلام کنند تا بررسی‌های لازم برای تایید انجام شود.

همچنین، آن دسته از اساتید قرآنی که مدرک داوری دارند و می‌خواهند برای داوری این مسابقات اعلام حضور کنند می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پنجم آذر با شماره اعلام شده تماس بگیرند تا موارد بررسی و داوران واجد شرایط انتخاب شوند.

انتهای پیام
captcha