نقش اثرگذار رسانه در مقابله با موج هشتم کرونا
کد خبر: 4113727
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

نقش اثرگذار رسانه در مقابله با موج هشتم کرونا

استاندار مرکزی به نقش اثرگذار و کلیدی رسانه در مقابله با موج هشتم ویروس کرونا اشاره و افزایش آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی به مردم در این خصوص را مورد تأکید قرار داد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 20 دی، در نشست شورای اطلاع‌رسانی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به آغاز موج هشتم کرونا در کشور و ضرورت انجام اقدامات پیشگیری در مقابله با این بیماری، افزود: وارد موج هشتم شده‌ایم، اما به پیک نرسیدیم و با توجه به شیوه بالای سویه و قدرت سرایت بیماری  لازم است آمادگی همه‌جانبه به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

وی ضرورت حضور رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز استان نسبت به ارائه هشدارهای آموزشی، تهیه کلیپ‌های آموزشی و تولید محتوا جهت مقابله با بیماری کرونا را خواستار شد و گفت: می‌توان با بهره‌گیری از تجربیات گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

استاندار به نقش اثرگذار و کلیدی رسانه در مقابله با موج هشتم ویروس کرونا اشاره و افزایش آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی به مردم در این خصوص را مورد تأکید قرار داد و افزود: لازم است تولید محتوای اثرگذار مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های فعال در فضای مجازی باشد.

مخلص‌الائمه راه‌اندازی موج قوی و شکل‌گیری نهضت واکسیناسیون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان را ضروری عنوان  و تصریح کرد: اهمیت تزریق واکسن برای جلوگیری از تلفات در موج جدید کرونا توسط رسانه‌ها تبیین شود و نیاز است برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افرادی که ۶ ماه از تزریق واکسن آنان می‌گذرد نسبت به تزریق دُز یادآور جهت کاهش آمار فوتی‌ها اقدام کنند.

استاندار در پایان بیان کرد: شبکه ارتباطات استان باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اقدامات سازنده و اثرگذار و استفاده از همه ظرفیت‌ها تعامل سازنده داشته باشند.

انتهای پیام
captcha