رسانه و روابط عمومی ارکان تعلیم و تربیت هستند
کد خبر: 4116450
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

رسانه و روابط عمومی ارکان تعلیم و تربیت هستند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، روابط عمومی و رسانه را مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت دانست و گفت: این ارکان باید با هم‌افزایی در برابر هجمه‌های دشمنان در جنگ رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

دیدار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش با معاون استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش امروز، 2 بهمن در سفر به شیراز و دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، از راه‌اندازی شبکه سراسری اطلاع‌رسانی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شبکه سراسری اطلاع‌رسانی فاصله دورتربین مدرسه تا پایتخت را از میان می‌بریم و اطلاعات را منتقل می‌کنیم.

وی با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر هویت‌شناسی دانش‌آموزان اظهار کرد: به عنوان روابط عمومی مأموریت تربیتی داریم لذا اطلاع‌رسانی دستاوردها باید به گونه‌ای باشد که در دانش‌آموز ایجاد امید کند.

بابایی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای آن گفت: سند تحول بنیادین و سیاست دولت سیزدهم مأموریت روابط عمومی‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش فارس، اقناع افکار عمومی را اساسی‌ترین راهکار روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی و رسانه مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت هستند بنابراین باید با هم‌افزایی در برابر هجمه‌های دشمنان در جنگ رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

وی همچنین در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش فارس از فعالیت بیش از یک هزار و دویست روابط عمومی آموزش و پرورش‌ها در سطح کشور خبر داد و گفت: این ظرفیت کم نظیری است که باید به بهترین نحو از آن بهره مند شد و می‌شود کارهای عظیمی انجام داد.

بابایی همچنین با اشاره به تدوین مدل شبکه‌سازی در اطلاع‌رسانی، گفت: مهمترین راهبرد ما اقناع و مهمترین راهکار ما شبکه‌سازی است، لذا شبکه اطلاع‌رسانی به ما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیق و سریع ارسال شود.

انتهای پیام
captcha