فرهنگ دفاع مقدس از عناصر هویتی است
کد خبر: 4127243
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

فرهنگ دفاع مقدس از عناصر هویتی است

استاندار مرکزی گفت: فرهنگ دفاع مقدس از عناصر مهم هویتی محسوب می‌شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت‌های مهم امروز جامعه و نسل جدید جامعه است.

بازدید استاندار مرکزی از موقعیت حضرت روح الله

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار، امروز، 19 اسفند، در بازدید از موقعیت حضرت روح الله(ره) اظهار کرد: امروز در موقعیت حضرت روح الله(ره) که توسط جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برای یادآوری و بازخوانی حماسه‌های دوران غرور آفرین دفاع مقدس ایجاد شده حضور پیدا کردیم.

استاندار مرکزی افزود: موقعیت حضرت روح‌الله(ره) که از مجموع فعالیت‌های ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید ست در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد: بخشی از آثار مهم شهدا و رزمندگان در این مجموعه جمع‌آوری شده و با ابتکار و خلاقیت ویژه‌ای به نمایش گذاشته شده و برای نسل جوان و نوجوان بسیار تماشایی و دیدنی است و نسل جدید می‌تواند با بازدید از این مجموعه با بخشی از حماسه‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه ماندگاری مهم‌ترین شاخصه فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی است، گفت: برخی از فعالیت‌های زیرساختی از جمله جمع‌آوری اسناد نقش استان در دفاع مقدس فوق‌العاده است و زحمات قابل تقدیری در این خصوص انجام شده است.

وی بیان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تعداد زیادی از فعالان دفاع مقدس در این مجموعه گرد هم می‌آیند و فعالیت‌های اثرگذار و مطلوبی انجام می‌دهند که قابل تقدیر است و بخشی از تاریخ جنگ تحمیلی در اینجا به ثبت رسیده و خروجی‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم و جا دارد از زحمات و حمایت‌های سپاه استان در ایجاد شدن این مجموعه ارزشمند گام برداشتند کمال قدردانی را داشته باشیم.

استاندار مرکزی در پایان گفت: فرهنگ دفاع مقدس از عناصر مهم هویتی محسوب می‌شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت‌های مهم امروز جامعه و نسل جدید جامعه است.

انتهای پیام
captcha