برترین‌های پانزدهمین جشنواره ملی «داستان رضوی» در سمنان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4141717
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
فردا

برترین‌های پانزدهمین جشنواره ملی «داستان رضوی» در سمنان تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از معرفی و تجلیل از برترین‌های پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) با حضور مسئولان بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و مقامات کشوری و استانی در سمنان خبر داد.

فرشید فلاح

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر روز گذشته، 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین اختتامیه معرفی و تجلیل از برترین‌های پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) ملی داستان رضوی خبر داد و افزود: این آیین شنبه، 30 اردیبهشت در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره که پس از وقفه‌ای دو تا سه ساله میزبانی آن دوباره به سمنان واگذار شده  578 اثر از استانهای سراسر کشور دریافت و مورد داوری قرار گرفته است.

فلاح تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره را 383 نفر دانست و افزود: از کل آثار رسیده 236 اثر توسط آقایان و بقیه توسط بانوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

رئیس پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) گفت: جشنواره امسال در دو بخش داستان کوتاه و طرح رمان برگزار شد و از کل آثار رسیده، 488 اثر داستان کوتاه، 78 اثر طرح رمان و 12 اثر نیز متفرقه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در آیین اختتامیه به ۸ اثر برگزیده در بخش داستان کوتاه و ۱۰ اثر در بخش طرح رمان جوایزی اهدا می‌شود و ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان استان نیز در اختتامیه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته وی مجموع جوایز اهدایی به برترین‌ها در این جشنواره یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.

انتهای پیام
captcha