انتشار فراخوان نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت»
کد خبر: 4142494
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

انتشار فراخوان نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت»

دبیر اجرایی نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» از انتشار فراخوان این جایزه خبر داد و گفت: این رویداد، بزرگترین و اولین رویداد علمی در حوزه خانواده و جمعیت است.

فراخوان نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» منتشر شدحجت‌الاسلام علی گودرزی، دبیر اجرایی نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» در گفت‌وگو با ایکنا گفت: این رویداد، بزرگترین و اولین رویداد علمی در حوزه خانواده و جمعیت است که با توجه به ضرورت و احساس نیاز به تألیف و پژوهش در موضوعات «ازدواج و تشکیل خانواده»، «تحکیم و تعالی خانواده»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «فرزندآوری و افزایش جمعیت»، «آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده» و «هویت زن» این فراخوان منتشر شده است.

وی با اشاره به اهداف این رویداد افزود: شناسایی و معرفی آثار نویسندگان، گسترش تولید محتوای مکتوب، تعالی سطح کمی و کیفی تألیفات و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص از اهداف مهم این رویداد علمی است و محورهای یادشده در اولویت انتخاب به عنوان پژوهش برتر قرار خواهند داشت.

حجت‌الاسلام گودرزی در ادامه به شرایط پذیرش آثار اشاره کرده و گفت: کتاب‌های پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی و پایان‌نامه‌های سطح سه و چهار حوزه و پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری مراکز آموزش عالی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۱ نوشته یا دفاع شده باشند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

فراخوان نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» منتشر شد

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» واقع در قم، شهرک پردیسان، خیابان آقایوسفی، کوچه ۱۲ پلاک ۱۴ کدپستی: ۳۷۴۹۱۳۹۵۳۹ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha