اکران فیلم «دعوتنامه» در ششمین روز جشنواره ملی فیلم رضوی
کد خبر: 4143645
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

اکران فیلم «دعوتنامه» در ششمین روز جشنواره ملی فیلم رضوی

همزمان با ششمین روز از پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی فیلم سینمایی «دعوتنامه» در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به نمایش در خواهد آمد.

بازیگر زنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با ششمین شب از  نمایش آثار ۶۰ سال سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، فیلم سینمایی «دعوتنامه» در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به نمایش در خواهد آمد.

دعوتنامه فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید محصول سال 1395 است که در ۲ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شد.

این فیلم روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای است که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند.

در این فیلم، حمیدرضا آذرنگ، میترا حجار، شقایق فراهانی، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، سحر کریمی و غزل فرید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دعوتنامه»، آخرین ساخته مهرداد فرید، فیلمی است که از سه داستان به عبارتی روایت تشکیل شده که این داستان ها به موازات یکدیگر پیش می‌روند تا کل واحدی را شکل دهند.

پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی با اکران 10 فیلم، انیمیشن و مستند از تولیدات 60 سال سینمای ایران از 31 اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد، سینما آیه در قم سینما آیه، سینما شیراز در شیراز و  سینما راگا در ری آغاز شده و تا ۹ خردادماه به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha