حضور 20 دانشجوی تفرشی در اردوی جهادی
کد خبر: 4153799
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

حضور 20 دانشجوی تفرشی در اردوی جهادی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش، از آغاز اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در روستاهای بخش رودبار شهرستان تفرش خبر داد.

اردوی جهادی دانشجویی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، سیدمحمد میرحسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش، از آغاز اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در روستاهای بخش رودبار شهرستان تفرش خبر داد و افزود: این اردو با هدف رفع محرومیت در 4 محور پزشکی و بهداشتی، علمی و آموزشی، فرهنگی و عمرانی در روستاهای فرک و نوبهار به مدت هفت روز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این اردو با نام «امت واحده» در حال فعال است که در این راستا 2۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تفرش در به منظور خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش، با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی یکی از رویش‌های مولد انقلاب اسلامی در جهت خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته‌سازی و شکوفایی توانایی و تقویت روحیه کار جمعی است، تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال‌های اخیر این باور عمومی را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحصیلاتی می‌تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه‌ در راستای تحقق بخشیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر خدمت‌رسانی به مردم کم‌توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

میرحسینی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش تاکنون هم در سطح دانشگاه و هم در سطح شهرستان، نقش بسیار تاثیرگزاری را ایفا کرده و همواره یاور انسان‌های محروم و بی‌بضاعت است.

وی با بیان اینکه فلسفه نخست اردوهای جهادی، خودسازی دانشجویان است، افزود: در کنار خدمت‌رسانی به مناطق محروم در بُعد خودسازی برای جهادگران توجه ویژه‌ای شده و در این راستا برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که قبل و بعد از برگزاری اردوهای جهادی مورد اهمیت و توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha