کرمانشاه میزبان شایسته‌ای برای مسابقات قرآن دانش‌آموزی بود
کد خبر: 4164857
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

کرمانشاه میزبان شایسته‌ای برای مسابقات قرآن دانش‌آموزی بود

محمد رشیدی با اشاره به برگزاری چهل‌ویکمین دوره مسابقات دانش‌آموزی در رشته‌های پژوهشی در کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات میزبانی شایسته‌ای داشت که همه حاضران و شرکت‌کنندگان آن را تحسین کردند.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه اختتامیه مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان در بخش پژوهشی در تالار انتظار در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: امروز مراسم اختتامیه چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان در کرمانشاه بود و خرسنیدم که میزبانی شایسته در این مسابقات بودیم و تمام حاضران و شرکت‌کنندگان میزبانی استان کرمانشاه را تحسین کردند.

وی درخصوص سؤالی مبنی بر تعداد کم رتبه‌های برتر از استان در این مسابقات، افزود: امری که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است اینکه در بین رتبه‌های برتر این مسابقات کمتر اسم بچه‌های کرمانشاه را شنیدیم و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش استان در برگزاری مسابقات قرآن که حتما برای ما یک رویداد بزرگ فرهنگی بوده است باید تلاش کنیم تا در سال‌های آتی با تربیت دانش‌آموزانی که استعداد دارند و در این زمینه کم هم نیستند، بتوانیم در کسب رتبه‌های برتر در بین بالاترین استان‌ها باشیم.

رشیدی اظهار کرد: امر یاد شده توقعی است که به‌عنوان نماینده مردم از مجموعه آموزش و پرورش دارم و امیدواریم که این اتفاق در سال‌های آینده محقق شود. اینکه این رویداد بزرگ در کرمانشاه شکل گرفت خود راهی است برای حرکت به قله‌های برتر قرآنی در بین دانش‌آموزان ما که استعداد‌های بسیار خوبی در کرمانشاه داریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم تا رسیدگی، آموزش و حمایت استعداد‌های قرآنی استان راهی برای کسب رتبه‌های برتر باشد تا به موفقیت‌های بیشتر ختم شود.

وی در پایان با تقدیر از خبرگزاری ایکنا گفت: از تمامی خبرنگاران عرصه قرآنی در این خبرگزاری تشکر می‌کنم که همیشه در رویداد‌های قرآنی به‌صورت فعال به ارائه گزارش و تهیه خبر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha