راه‌اندازی مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان در سمنان
کد خبر: 4173160
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

راه‌اندازی مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان در سمنان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش سمنان با بیان اینکه مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در این راستا استفاده می‌شود.

 

جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سمنان، جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش سمنان، عصر روز گذشته، 12 مهرماه در نشست با کارکنان حوزه معاونت آموزش ابتدایی با بیان اینکه سمنان صاحب مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان می‌شود، گفت: در راه‌اندازی مرکز رشد ایده‌پردازی معلمان (مرام) از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: ایده‌های جدید و خلاقانه معلمان در تدریس در جریان این طرح احصا و اتخاذ می‌شود که در این راستا این مرکز تلاش دارد تا ارتقای آموزش را محقق کند.

وزیری با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های دوری از انحصار کلاس درس از جمله دورنماها در این طرح است، اظهار کرد: تنها با برگزاری مراسم‌ سخنرانی و دوره‌های ضمن خدمت معلمان متحول نمی‌شوند که باید از کارهای کوچک شروع کنیم تا کم‌کم در مدارس دیگر هم گسترش یابد.

به گفته وی براساس مقالات تحقیقاتی در کشورهای توسعه‌یافته، ۶۱ مهارت در دوره ابتدایی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود زیرا دوره ابتدایی دوره چیدمان اولویت‌ها و آئینه آینده جامعه است.

انتهای پیام
captcha