جشن قرآن در روز جهانی کودک + فیلم
کد خبر: 4173594
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

جشن قرآن در روز جهانی کودک + فیلم

هرساله جشن قرآن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در تمامی مدارس دور اول همزمان با روز جهانی کودک در 16 مهرماه برگزار می‌شود.

جشن قرآن

به گزارش ایکنا، همزمان با روز جهانی کودک، ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲، جشن قرآن در کلاس اول دبستان تمامی مدارس ابتدایی سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این جشن که با هدف ایجاد خاطره خوش از یادگیری قرآن کریم در داخل مدارس و کلاس‌های درس و یا نمازخانه مدرسه و با حضور و حمایت مادی و معنوی اولیای دانش‌آموزان اجرا می‌شود، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و جذاب و نیز توزیع شیرینی و شکلات بین دانش آموزان، برخی از بخش‌های کتاب درسی مانند رمزینه‌های سریع پاسخ پخش و داستان‌های قرآنی به صورت نمایشی اجرا می‌شود و در این مراسم دانش‌آموزان سوره‌ها و اشعار متناسب با موضوع قرآن را می‌خوانند.

بنابر گفته رضا نباتی، کارشناس برنامه درسی قرآن دفتر تألیف کتب درسی و از مؤلفان کتاب‌های درسی قرآن وزارت آموزش و پرورش «سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نیز برای این روز، فیلم‌هایی را تولید کرده که معلمان و آموزگاران می‌تواند در این مراسم از آن بهره‌مند شوند. همچنین سایر پایه‌های تحصیلی نیز می‌توانند جشن قرآن داشته باشند و از فیلم پایه خود استفاده کنند».

فیلم جشن قرآن ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی

فیلم جشن قرآن دانش‌آموزان دوم ابتدایی

فیلم جشن قرآن دانش‌آموزان سوم ابتدایی

فیلم جشن قرآن دانش‌آموزان چهارم ابتدایی

فیلم جشن قرآن دانش‌آموزان پنجم ابتدایی

فیلم جشن قرآن دانش‌آموزان ششم ابتدایی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶
0
0
بسیار جالب و آموزنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶
0
0
پیشنهاد می کنم حتما برای دانش آموزان پخش شود.
captcha