آزادی 12 زندانی غیرعمد یزدی در ایام فاطمیه
کد خبر: 4188596
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

آزادی 12 زندانی غیرعمد یزدی در ایام فاطمیه

مدیرکل زندان‌های استان یزد از آزادی 12 مددجوی جرایم غیرعمد استان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: از این تعداد، هشت مددجو مربوط به محکومان مالی، سه زندانی پرداخت مهریه، یک محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.

رضا مقبلی، مدیرکل زندان‌های استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی زندان‌های یزد، رضا مقبلی، مدیرکل زندان‌های استان یزد از آزادی 12 مددجو جرائم غیرعمد در ایام فاطمیه خبر داد و میزان بدهی این زندانیان را 217 میلیارد و 607 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت‌مندانه از شکات و آورده محکومان مبلغ 195میلیارد و 457 میلیون ریال از این مبلغ تأمین شد.

وی ادامه داد: مابقی این مبلغ از منابعی شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل، مبلغ 22 میلیارد و 150 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 12 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مقبلی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: هشت مددجو مربوط به محکومان مالی، سه محکوم مربوط به پرداخت مهریه، یک محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به برگزاری پویش «یلدای رهایی» در استان بیان کرد: نیکوکاران استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهتمام ورزند تا زندانیان بیشتری از زندان آزاد و یلدا را در کنار خانواده خود سپری کنند.

انتهای پیام
captcha