کاروان قرآنی «انقلاب» امروز وارد کردستان می‌شود
کد خبر: 4197155
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

کاروان قرآنی «انقلاب» امروز وارد کردستان می‌شود

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از ورود کاروان قرآنی «انقلاب» به کردستان خبر داد و گفت: این کاروان قرآنی پنج روز در شهرستان‌های استان محافل قرآنی برگزار خواهند کرد.

نشست خبری جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، جمشید رضایی، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 11 بهمن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: هدایت افکار عمومی و ایجاد هم‌افزایی بین آحاد مختلف جامعه از وظایف رسانه‌هاست.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه افزود: بخش عظیم جهاد تبیین از طریق رسانه می‌تواند محقق شود چرا که رسانه‌ها با ابزارها و امکانات خود حقایق را برای مردم بیان کرده و تاکنون در این عرصه به بهترین شیوه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر بفرد بود که در طول 14قرن بعد از حکومت امیرالمؤمنین(ع) تاکنون چنین انقلابی شکل نگرفته است و از ویژگی‌های اصلی آن، برخاستن از دل مردم، پشتوانه مردمی و رهبری امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، ادامه داد: جشن‌های پیروزی انقلاب امسال همزمان شده با برگزاری انتخابات و جشن عید مبعث که این امر بر شور و شعف برگزاری جشن‌های انقلاب بیش از پیش افزوده است.

رضایی با تأکید بر مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات گفت: اصحاب رسانه باید با تدبیر خود مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشانند چراکه این حضور گسترده دولت و نظام را قدرتمند کرده و قدرت چانه‌زنی کشور در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش داده و تولید قدرت و ثروت می‌کند لذا همگان باید در این عرصه حضور مؤثر داشته باشیم.

وی به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس در استان اقدام به برگزاری هزار و 360 ریز برنامه کرده است که در این راستا 88 برنامه شاخص در قالب 40 عنوان برنامه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی شاخص‌ترین برنامه گرامیداشت دهه فجر را حضور کاروان قرآنی «انقلاب» در استان دانست و گفت: این کاروان قرآنی امروز، 11 بهمن وارد استان خواهد شد و اولین برنامه و محفل قرآنی خود را در شهرستان قروه برگزار می‌کند.

رضایی از حضور این کاروان قرآنی تا 15 بهمن‌ماه در استان خبر داد و افزود: این کاروان قرآنی در شهرستان‌های قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه حضور خواهند یافت و مردم از آن فیض خواهند برد.

وی به توزیع هفت هزار بسته معیشتی در ایام‌الله دهه فجر بین نیازمندان استان اشاره و بیان کرد: برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب، جشن مبعث، همایش علما و روحانیون، رژه موتوری، نشست‌های تبیینی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم از جمله ویزه برنامه‌های این ایام بوده است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان به عناوین روزهای‌ دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی، زنان، بنیان خانواده و نسل انقلابی، انقلاب اسلامی، جوان، خودباوری و تولید دانش بنیان، انقلاب اسلامی، معنویت‌گرایی و کرامت انسانی، انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی و انسجام ملی، انقلاب اسلامی، جهاد مقاومت و عزت بین‌المللی، انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار ملی، انقلاب اسلامی، قرآن کریم، پیامبر مهربانی و ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، انتظار مؤمنین و  تمدن نوین اسلامی، انقلاب اسلامی، ادیان و اقوام، همبستگی ملی و وحدت اسلامی، انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی از عناوین روزهای مبارک دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha