ورود کاروان قرآنی نور به کردستان
کد خبر: 4197508
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

ورود کاروان قرآنی نور به کردستان

مسئول امور قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ورود کاروان قرآنی برنامه محفل در اولین روز از آغاز دهه مبارکه فجر به کردستان خبر داد.

حضور کاروان قرآنی در گلزار شهدا

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: کاروان قرآنی نور که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به استان کردستان سفر کردند، در بدو ورود در مزار شهدای گمنام قروه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و از سوی مقامات و مسئولان مورد استقبال قرار گرفتند.

وی افزود: کاروان قرآنی نور متشکل از استاد احمد ابوالقاسمی،استاد قره شیخلو و استا احمدی وفا به مدت ۱۰روز در شهرهای مختلف استان کردستان و آذربایجان غربی به برپایی محافل قرانی و کارگاه‌های آموزشی قرآنی مبادرت می‌ورزند.

سردار پور جمشیدی، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سپاه در این مراسم گفت: انقلاب ما انقلابی بر مبنای قرآن است لذا قرآن، محور حرکت و زندگی مردم است.

وی با اشاره به وحدت و یکدلی موجود در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و افزود: رمز وحدت مردم مناطق مختلف ایران اسلامی توجه به آموزه‌های دینی و معنوی است.

کاروان قرآنی انقلاب از دیروز وارد کردستان شده و به مدت پنج روز در شهرستان‌های قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه یک محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می‌کند.

برگزاری پنج کارگاه آموزشی قرآن کریم شامل کارگا‌های آموزشی تجوید، حفظ، صوت، لحن و سبک زندگی اسلامی در تمام شهرستان‌های یاد شده از جمله برنامه‌های این کاروان قرآنی است

یادآور می‌شود؛ این کاروان ۱۹ بهمن همزمان با عید سعید مبعث پیامبر اعظم(ص) در حسینیه ثارالله شهر ارومیه برنامه پایانی خود را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha