خدمات شهرداری اصفهان برای جانبازان رایگان می‌شود
کد خبر: 4199647
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
به‌مناسبت روز جانباز

خدمات شهرداری اصفهان برای جانبازان رایگان می‌شود

جانبازان دارای کارت منزلت شهروندی به‌مناسبت روز جانباز می‌توانند از خدمات حمل و نقل عمومی، تفریحی و فرهنگی شهرداری اصفهان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

روز جانبازبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مریم امینی، رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی این سازمان اظهار کرد: به‌مناسبت روز جانباز، خدمات حمل و نقل عمومی، تفریحی و فرهنگی شهرداری اصفهان ویژه جانبازان دارای کارت منزلت شهروندی، به‌صورت رایگان عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت تکریم جانبازان و ایثارگران گفت: دارندگان کارت منزلت شهروندی به‌مناسبت روز جانباز مصادف با 25 بهمن‌ماه جاری، می‌توانند از خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و مترو و مراکز تفریحی و گردشگری از جمله باغ پرندگان، باغ گل‌ها، باغ خزندگان، باغ‌موزه صدف‌ها و باغ گیاهان استوایی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: خدمات رایگان حمل و نقل عمومی ویژه جانبازان شهر اصفهان از یک ماه اخیر فعال شده است که در کنار سایر خدمات به آنها عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا و جانبازان بر دوش همه مسئولان کشور است، چراکه آبادانی و پیشرفت کشور، دستاورد ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و شهداست.

یادآور می‌شود، شهروندان مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برای اطلاع بیشتر از طرح منزلت شهروندی و ثبت‌نام در این آن می‌توانند از طریق سامانه http://profile.isfahan.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha