دیدار امام جمعه کرج با جانبازان «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش»
کد خبر: 4199781
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

دیدار امام جمعه کرج با جانبازان «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش»

امام جمعه کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، به مناسبت روز جانباز و در راستای اجرای طرح «علمداران حماسه» با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

دیدار امام جمعه کرج با با تعدادی از جانبازان

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج و سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عصر سه‌شنبه، 24 بهمن‌ماه به‌مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز و در راستای طرح علمداران حماسه با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت‌های دوران جنگ تحمیلی گفت: گرفتاری‌ها و ابتلائات یک نوع درس‌آموزی دارد و برای اطرافیان درس‌آموزی دیگر که هر یک آثار خود را دارند و موجب رشد و اعتلای شما عزیزان هستند.

وی هدف از این دیدارها را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و تجلیل از ایثارگران دانست و بیان کرد: ما به دیدار ایثارگران مشرف می‌شویم تا از این دیدارها بهره و نور بگیریم و کار خود را انجام دهیم. طی چند سال اخیر ملاقات‌های هفتگی و مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در روزهای سه‌شنبه انجام شده است.

امام جمعه کرج افزود: با جانبازان ۷۰ درصد، خانواده‌های دو شهید به بالا و آزادگانی که بالای پنج سال اسارت دارند دیدار شده و در آینده نیز با مابقی ایثارگران دیدار می‌شود. از صبر و تحمل جانبازان، ایثارگران و آزادگان درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم که باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

انتهای پیام
captcha