جوانان برای انس با قرآن تلاش کنند
کد خبر: 4209746
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
فرمانده سپاه باروق:

جوانان برای انس با قرآن تلاش کنند

فخرالدین حبیبی گفت: جوانان برای انس با قرآن کریم و تدبر در آیات نورانی آن باید بیشتر تلاش کنند.

فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروق، امروز 21 فروردین در محفل انس با قرآن کریم که ضمن حضور سربازان وظیفه برگزار شد، گفت: جوانان باید برای مانوس شدن با قرآن کریم و تدبر در آیات نورانی بیشتر و جدی‌تر از قبل تلاش کنند، چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه ایمان و اعتقادات ملت بزرگ کشور ما را هدف گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود ماه رمضان را فرصتی برای نیایش، نزدیک شدن به خداوند متعال و انس گرفتن با اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) دانست و ادامه داد: انس با قرآن کریم و تدبر در قرآن از جایگاه خاصی در بین ملت ایران برخوردار است که لازم است این جایگاه روز به روز تقویت شود.

فرمانده سپاه باروق خاطرنشان کرد: انس با قرآن کریم در همه ابعاد باید مورد توجه قرار گیرد، قرائت و تلاوت قرآن، آداب تلاوت، تدبر در قرآن، راه یافتن به اسرار و معارف قرآن هر کدام مباحث جداگانه‌ای است که باید به آن پرداخت.

حبیبی جوانی را بهترین دوران برای آشنا شدن با ابعاد مختلف قرآن کریم دانست و ادامه داد: این دوران زمانی است که بشریت جویای عرفان و معرفت بوده و درصدد است به یک ریسمان الهی چنگ بزند پس چه بهتر که در مسیر درست قرار بگیرد.

وی به جوانان سرباز توصیه کرد بخشی از اوقات فراغت را نه‌تنها در دوران خدمت نظام وظیفه بلکه در سایر دوره‌های زندگی صرف قرآن کریم کنند تا از این طریق معنویت در زندگی‌شان جاری و ساری شود.

انتهای پیام
captcha