عملیات «وعده صادق» پایانی خفت‌بار بر هژمونی آمریکا و اسرائیل است
کد خبر: 4210324
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

عملیات «وعده صادق» پایانی خفت‌بار بر هژمونی آمریکا و اسرائیل است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با بیان اینکه عملیات غرورآمیز «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله(ص)» در حمله موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی انجام شد، گفت: عملیات «وعده صادق» پایانی خفت‌بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بود.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک عملیات غرورآمیز «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله(ص)» در حمله موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی گفت: این پیروزی از جهات مختلف حائز اهمیت بوده است و در آینده نزدیک بسیاری از معادلات بین‌المللی و تغییرات استراتژیک در خاورمیانه را رقم خواهد زد.

وی افزود: اقتدار نظامی نیروهای مسلح در سایه‌سار ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری هیمنه پوشالی رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی را در هم شکست و پایانی خفت بار بود بر هژمونی آمریکای جنایتکار و متحدان منطقه‌ای او بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: آمریکای جنایتکار و متحدان منطقه‌اش علی رغم همه تلاش‌ها به جهت حفظ و دفاع از موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وی افزود: مدافعان حریم امنیتی ایران ثابت کردند دوران بزن درو و قلدر مآبی در برابر ملت صبور انقلابی ایران به پایان رسیده و دولت غاصب صهیونیستی بعد از یک چرخه جنایت طی چند ماه اخیر ضربه‌ای مهلک دریافت کرد و آخرین میخ بر تابوت این دولت جعلی کوبیده است.

حجت‌الاسلام سادات اظهار کرد: این اقدام شجاعانه و قاطع ایران باعث غرور ملی و عزت و سربلندی مسلمانان و آزادگان عالم و به‌ویژه جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در برابر مستکبران و جنایتکاران تاریخ بشریت شد.

وی از برگزاری تجمع مردمی سنندج در حمایت از حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل ساعت ۱۲ امروز خبر داد و افزود: به‌دنبال درخواست‌های مکرر، مردم سنندج در حمایت از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در میدان آزادی این شهر تجمع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این اجتماع مردمی گفت: مردم با این حضور پرشور و باشکوه، حمایت قاطع خود از عملیات تنبیهی اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha