ترم بهار دوره آموزشی قرآن مدرسه صابرین برگزار می‌شود
کد خبر: 4211415
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
ویژه اتباع خارجی

ترم بهار دوره آموزشی قرآن مدرسه صابرین برگزار می‌شود

ترم بهار دوره آموزشی قرآن از سوی مدرسه دانشجویی صابرین وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران از هفته دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ترم بهار دوره آموزشی  قرآن مدرسه صابرین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، ترم بهار دوره آموزشی قرآن کریم مدرسه دانشجویی صابرین ویژه اتباع خارجی و قرآن‌آموزان کشورهای حوزه مقاومت اسلامی است که از هفته دوم اردیبهشت‌ماه به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
 
برگزاری شکل مجازی این دوره به دو صورت آفلاین در سامانه  LMS و ترکیبی آنلاین و آفلاین در اسکای‌روم و پشتیبانی آموزشی در گروه پیام‌رسان داخلی برنامه‌ریزی شده است، اما دوره‌های حضوری این دوره تنها در تهران و مشهد برگزار خواهد شد.
 
کتاب منبع آموزشی این دوره سه‌جلد «روش‌های تدبر در قرآن» است که همراه با آن مقدمات تدبر در قرآن، روش‌های تفکر در قرآن، روش‌های تدبر کلمه‌ای، دوره‌های تخصصی تربیت مربی، دوره‌های حفظ تدبری و تثبیت قرآن کریم، دوره‌های فهم قرآن در دبستان ویژه دبستانی‌ها و دوره مهارت‌های پرورش تفکر ویژه نوجوانان نیز ارائه می‌شود.
 
مهلت ثبت‌نام در این دوره تا 8 اردیبهشت‌ماه اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://formafzar.com/form/6a0bw، فرم ثبت‌نام این دوره را تکمیل و ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha