یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد
کد خبر: 4211816
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

یک مدرسه خیرساز به شمار مدارس شیراز افزوده شد

طی مراسمی از دبستان دخترانه 9 کلاسه عبدالوهاب رستگاری که توسط خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز احداث شده است، بهره‌برداری شد.

افتتاح مدرسه خیرساز، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاح دبستان دخترانه 9 کلاسه عبدالوهاب رستگاری که توسط خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز احداث شده است، امروز، 3 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: آموزشگاه خیرساز عبدالوهاب رستگاری در ناحیه ۴ شیراز با معماری جدید و با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه زمین این مدرسه از سوی آموزش و پرورش تأمین شده است، افزود: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع، زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

قاسمی با تصریح اینکه این دبستان دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است، گفت:  ساختمان این آموزشگاه با اعتباری به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال توسط خیر مدرسه‌ساز علیرضا رستگاری احداث شده و مبلغ ۸۰ میلیارد ریال بابت تجهیزات آموزشگاه توسط اداره‌کل نوسازی استان هزینه شده است.

علیرضا رستگاری، خیر مدرسه‌ساز نیز در این مراسم گفت: در این پروژه سعی کردیم با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه‌ای با ساختمانی متفاوت و جدید احداث کنیم تا دانش‌آموزان در فضایی دل‌پذیر به تحصیل بپردازند.

وی افزود: راهروهای بزرگ پنجره‌های دوجداره با هدف ممانعت از آلودگی صوتی، استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان و ...، از جمله ویژگی‌های منحصر این پروژه عمرانی است.

انتهای پیام
captcha