مهلت ارسال آثار ادبی به جشنواره «دختران آسمانی» آخر بهمن پايان می‌يابد
کد خبر: 1161310
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶

مهلت ارسال آثار ادبی به جشنواره «دختران آسمانی» آخر بهمن پايان می‌يابد

پايان مهلت ارسال اثر به جشنواره 7 هزار زن شهيد با عنوان «دختران آسمانی» كه برای معرفی زنان شهيد و الگوسازی از آنها برای زنان جامعه برگزار می‌شود، پايان بهمن‌ماه اعلام شد.


گروه ادب: پايان مهلت ارسال اثر به جشنواره 7 هزار زن شهيد با عنوان «دختران آسمانی» كه برای معرفی زنان شهيد و الگوسازی از آنها برای زنان جامعه برگزار می‌شود، پايان بهمن‌ماه اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ستاد كنگره ملی 7 هزار زن شهيد در نظر دارد جشنواره علمی ـ فرهنگی «دختران آسمانی» را به همت بسيج جامعه زنان كشور برگزار كند.


اين جشنواره با هدف معرفی زنان شهيد و گفتمان‌سازی در جامعه نسبت به نقش و تأثير حضور آنها، الگوسازی از زنان شهيد با هدف هويت‌بخشی به زنان جامعه برگزار خواهد شد.


گفتنی است، جشنواره علمی ـ فرهنگی زنان شهيد با جريان‌سازی و درگير كردن نيروهای فعال در حوزه‌های مختلف با موضوع زنان شهيد در زمينه‌های نظری، هنری و ادبی در رابطه با زنان شهيد برگزار خواهد شد و گنجينه‌ای ماندگار برای استفاده از همگان خواهد بود.


لازم به ذكر است علاقه‌مندان می‌توانند از اول دی‌ماه تا پايان بهمن‌ماه سال جاری آثار خود را به سايت جشنواره ارسال كنند، ضمن اينكه اين جشنواره در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجويی و زنان برگزار خواهد شد.


گفتنی است، دبيرخانه جشنواره به صورت مركزی در سازمان بسيج جامعه زنان مستقر خواهد بود و آثار از طريق ثبت‌نام در سايت جشنواره جمع‌آوری و داوری خواهند شد.

captcha