انسجام هیئت‎های عزاداری و برپایی اقامه نماز در ظهر عاشورا
کد خبر: 1314207
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
امام جمعه بیرجند تأکید کرد:

انسجام هیئت‎های عزاداری و برپایی اقامه نماز در ظهر عاشورا

گروه سیاسی: حجت‎الاسلام رضایی‌‎بیرجندی بر هماهنگی و انسجام هیئت‎های عزاداری و اقامه نماز جماعت به ویژه در ظهر تاسوعا و عاشورا تأکید کرد


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‎الاسلام و المسلمین علی رضایی‌‎بیرجندی، امام جمعه بیرجند روز گذشته، 17 آبان‌ماه در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان گفت: ما به هیچ‌وجه در برابر یزیدیان زمان کوتاه نمی‌آییم تا زمینه برای حاکمیت انسان کامل فراهم شود.



خطیب جمعه بیرجند با بیان این‎که باید از قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا درس بگیریم، افزود: امروز دشمن درصدد نابودی انقلاب اسلامی است، بنابراین ما باید به دشمن سوء‎ظن داشته باشیم.



حجت‌الاسلام رضایی‎ به دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در ژنو اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی که نوعی جنگ با دشمن محسوب می‎شود از مواضع به‌حق خود دفاع می‎کند و کوتاه نمی‎آید.



وی دنیا را یک صحنه مبارزه با دشمن برشمرد و گفت: پیروزی اسلام در برابر کفار از وعده‎های الهی است.



امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز وهابیت برای نابودی اسلام و شیعه هزینه‎های زیادی می‎کند و درصدد نابودی شیعه است، عنوان کرد: بنابراین باید در برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان مواظب باشیم که دشمن نتواند از آن سوء‌استفاده کند.



حجت‌الاسلام رضایی‎بیرجندی بر هماهنگی و انسجام هیئت‎های عزاداری و اقامه نماز جماعت به‌ویژه در ظهر تاسوعا و عاشورا تأکید کرد.



وی با بیان این‎که باید اهداف قیام امام حسین(ع) را در جامعه تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم که دشمنان خرافات را با نام دین خوراک مردم و انتشار ندهد و باید همه در برابر استکبار و دشمنان بایستیم و مقاومت کنیم.

captcha