جشنواره شعر دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 1367935
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

جشنواره شعر دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه هنر: معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در راستای ترسیم پیوندهای روشن دفاع مقدس با حماسه عاشورا در این استان خبر داد.


ابراهیم رحیمی، دبیر ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آغاز فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان، از برگزاری این جشنواره در اسفند سال جاری خبر داد.



وی خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از غنی‌ترین برنامه‌های ادبی استان که در مدت کوتاه توانسته جایگاه مناسبی در جریان‌های ادبی این دیار به خود اختصاص دهد و عرصه مناسبی برای شکوفایی و پرورش اندیشه‌های خلاق باشد، جشنواره شعر دفاع مقدس است.



رحیمی زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت و ترسیم پیوندهای روشن آن با حماسه عاشورا مهم‌ترین هدف جشنواره شعر دفاع مقدس است.



به گفته وی، فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای بهمن در چهار محور «شعر دفاع مقدس»، «بهره‌گیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی»، «شعر مقاومت ملل» و «شعر کودک و نوجوان» آغاز  شده است.



رحیمی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا دهم اسفند به نشانی دبیرخانه واقع در شهرکرد، بلوار آیت‌الله طالقانی، خیابان سعادت، کوچه 3، پلاک 1 و یا نمابر 2229620-0381 ارسال کنند، همچنین تلفن 4-2226163 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات است.

captcha