مهم‌ترین هدف دشمنان،‌ تغییر ذائقه دینی مردم است
کد خبر: 1374561
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
حجت‌الاسلام حسینی:

مهم‌ترین هدف دشمنان،‌ تغییر ذائقه دینی مردم است

گروه اجتماعی: تغییر ذائقه دینی مردم، مهم‌ترین هدف دشمنان است و آنان تلاش می‌کنند تا بتوانند با ترفندهای مختلف بر ارزش‌های اسلامی چیره شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم امروز، 23 بهمن در مدرسه عالی شهید مطهری این شهرستان با بیان اینکه تغییر ذائقه دینی مردم، مهم‌ترین هدف دشمنان است، گفت: دشمن دست از دشمنی خودش برنمی‌دارد تا بتواند با ترفندهای مختلف بر ارزش‌های اسلامی چیره شود.

وی بر ضرورت هویت‌بخشی به زنان تأکید کرد و افزود: یکی از ارزش‌هایی که در چارچوب اسلام به جهانیان داده شد، هویت‌بخشی و ارتقای جایگاه زن در جامعه است اما غرب با تمام قوا درصدد این است که زن را با ادبیات جنسیتی تعریف کند یعنی کالایی ارزشمند جهت التذاذ بیشتر مردان نه موجودی الهی با رویکرد معنوی.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های ناب دینی اول ذائقه مردم را عوض می‌کنند و مردم را به‌دنبال تفکرات پست و سخیف خود می‌کشانند و در آخر با شعار آزادی طوق بندگی و بردگی را بر گردن آنان می‌اندازند.

رئیس تبلیغات اسلامی جهرم عنوان کرد: شعار آزادی در غرب فریبی بیش نیست و در پشت این شعار بردگی زنان برای بهره‌بری و استثمار قرار دارد، اما در رویکرد اسلام آزادی یعنی رهایی از چنگ دیو نفس شهوت است.

captcha