برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان در رشت
کد خبر: 1380290
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان در رشت

گروه هنر: آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان فردا با معرفی برگزیدگان در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان ساعت 9:30 فردا، 8 اسفندماه جاری در رشت، میدان انتظام، سالن آمفی‌تئاترکانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

گفتنی است، 127 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، شانزده اثر به مرحله نهایی ارزیابی راه یافتند؛ لذا این آیین معنوی جهت معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، کارگروه علمی ـ تخصصی ششمیم جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان پس از دو مرحله ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اسامی برگزیدگان را اعلام کردند؛ در این دوره شش اثر برگزیده در بخش دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و دو اثر تقدیر شده در بخش مربوط به کودک و نوجوان داریم.

به گزارش ایکنا، دفاع مقدس، مقاومت و فلسطین، بیداری اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان از محورهای ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس می‌باشد؛ البته کار داوری این دوره از جشنواره شعر دفاع مقدس بر عهده داوران استانی بوده است؛ شش برگزیده اصلی با آثارشان به دبیرخانه دائمی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس معرفی خواهند شد و سال آینده با برگزیدگان سایر استان‌ها در بیست‌ویکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس به رقابت خواهند پرداخت.

captcha