اعلام نتایج ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان
کد خبر: 1380677
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

اعلام نتایج ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان

گروه اجتماعی: ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان امروز با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان امروز، 8 اسفندماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان و با حضور جمع کثیری از شاعران و علاقمندان ادبیات و صاحبنظران شعر دفاع مقدس برگزار شد.

فرامرز محمدی پور، رئیس کارگروه علمی تخصصی جشنواره طی بیانیه ای اسامی برگزیدگان را اعلام کرد: در بخش موضوعی «دفاع مقدس» مریم اوجی، محمدرضا میرزاده و آرش علیزاده به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم و در بخش موضوعی «مقاومت و بیداری اسلامی» رضا نیکوکار، جواد پیشنماز و ساجده جبارپور به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش ویژه « شعر و شاعر کودک و نوجوان» هیچ اثری حائز رتبه نگردید گفت: محدثه آذرمند و حسن جهانی به دلیل اهتمام به شعر دفاع مقدس شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین کارگروه علمی – تخصصی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان به دلیل عدم اتفاق نظر در خصوص نامزدها از اهدای جایزه ادبی غلامرضا رحمدل استنکاف و آن را به دوره بعدی موکول کرد.

گفتنی است فراخوان این جشنواره از مهرماه سال جاری آغاز و تا پایان دی ماه بیش از 120 اثر از شاعران گیلانی به دبیرخانه ارسال شد.

captcha