شعر؛ گویاترین زبان برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس
کد خبر: 1386345
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
منتظری بیان کرد:

شعر؛ گویاترین زبان برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس

گروه هنر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با بیان اینکه هر چه در حوزه دفاع مقدس کار شود کم است، گفت: شعر گویاترین و بانفوذترین زبان برای معرفی دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، جعفر منتظری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام چهارشنبه، 21  اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، اظهار کرد: در سال‌های گذشته جشنواره‌های زیادی با موضوع دفاع مقدس برگزار شد اما این جشنواره با حضور شاعران پرتوان این استان بسیار مطلوب‌تر اجرا گردید.
وی با بیان اینکه این جشنواره فرصت مناسبی برای نخبگان عرصه هنر و ادبیات در حوزه دفاع مقدس ایجاد نمود، گفت: شعر گویاترین و با نفوذترین زبان برای معرفی دوران پرافتخار دفاع مقدس است.
منتظری با اشاره به اینکه اگر به خوبی از منظر شعر به دفاع مقدس نگاه شود قطعاً در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأثیرگذار خواهد بود، افزود: اگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با زبان شعر بیان شود اثرش بیشتر خواهد بود و شاعران باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام بیان کرد: با توجه به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هر چه در این حوزه کار کنیم باز هم کم است.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک نمائید.

captcha