پایان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در ایلام
کد خبر: 1386381
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

پایان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در ایلام

گروه هنر: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با حضور نخبگان ادبی، ایثارگران و جمعی از مسئولان امروز، 21 اسفند در مراسمی با تجلیل از 13 شاعر برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری استان ایلام چهارشنبه، 21 اسفند در مراسم اختتامیه‌ جشنواره‌ استانی شعر دفاع مقدس، گفت: بیش از 250 اثر از شاعران برجسته و توانمند این استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه شعر دفاع مقدس با نوعی تسلسل مواجه هستیم، بیان کرد: دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند و با نگاهی نو به شعر دفاع مقدس بپردازند.
قاسمی با بیان اینکه شاعران استان ایلام در حوزه دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: اما این پایان کار نیست، باید آموزش و پرورش در این زمینه برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان بیشتر فعالیت کند.
رئیس حوزه هنری استان ایلام با بیان اینکه در زمینه شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجوان باید بیشتر کار شود، گفت: با توجه به اینکه شاعران با استعداد فراوانی در استان وجود دارد، امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت ارزشمند دین خود را به شهدا ادا کنیم.
گفتنی است، این جشنواره با قرائت شعر شاعران که جدیدترین سروده‌های خود را ارائه دادند و تجلیل از 13 شاعر برتر در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام پایان یافت.
برای مشاهد گزارش تصویری اینجا را کلیک نمائید.

captcha