گیلان؛ میزبان برگزاری کنگره ملی آیت‌‌الله بهجت
کد خبر: 1405469
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

گیلان؛ میزبان برگزاری کنگره ملی آیت‌‌الله بهجت

گروه اجتماعی: کنگره ملی آیت‌‌الله بهجت امسال در قالب سمینار و کنگره فرهنگی و پژوهشی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رسول جلایی، دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله بهجت در نشست ستاد بزرگداشت آیت‌الله بهجت که عصر روز گذشته، 20اردیبهشت‌ماه در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: مراسم گرامیداشت آیت‌الله بهجت با محوریت فومن با هدف بهره‌برداری بیشتر از انگیزه‌های مردمی برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم بهره برداری از ظرفیت اعتکاف در مراسم ارتحال آیت الله بهجت، افزود: در ایام اعتکاف به معتکفین کتاب‌هایی درباره سبک زندگی آیت‌الله بهجت اعطا می شود تا بیشترین استفاده را از ظرفیت غنی و همه جانبه آیت‌الله بهجت داشته باشیم.
جلایی با بیان اینکه پنجمین سالروز رحلت آیت‌الله العظمی بهجت در فومن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: در سراسر استان برنامه‌هایی برای بزرگداشت آیت‌الله بهجت تدارک دیده شده است.
مجتبی ملکی چوبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت نیز در این نشست از برگزاری کنگره ملی آیت‌الله بهجت خبر داد و گفت: کنگره ملی آیت‌الله بهجت امسال در قالب سمینار و کنگره فرهنگی و پژوهشی توسط دانشگاه آزاد اسلامی فومن و موسسات آموزش عالی این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت با بیان اینکه اقدامات اولیه برای برگزاری این کنگره صورت گرفته است، یادآور شد: کنگره ملی آیت‌الله بهجت با همکاری و محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.
ملکی چوبری یادآور شد: تمهیداتی صورت گرفته تا سیره معنوی آیت‌الله بهجت در قالب ارائه مقاله در کنگره ملی آیت‌الله بهجت ارائه ‌شود و ما در حال پیگیری اقدامات دقیق با توجه به انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هستیم.

captcha