شرکت ۳۲۷ طلبه جدیدالورود لرستان در دوره تثبیت و اختبار
کد خبر: 1436276
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

شرکت ۳۲۷ طلبه جدیدالورود لرستان در دوره تثبیت و اختبار

گروه اندیشه: بخش اخلاق دوره تثبیت و اختبار از دهم مرداد ویژه طلاب جدیدالورود لرستان آغاز شده و بخش آموزشی نیز پس از پایان دوره اخلاق مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام محمد ولی‌پور، معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان، امروز، 14 مرداد گفت: دوره تثبیت و اختبار طلاب با حضور 327 نفر طلبه جدید الورود در خرم‌آباد در حال برگزاری است.
وی افزود: دوره تثبیت و اختبار طرحی است که در آن داوطلبین پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، جهت آشنایی با دروس و مسائل مربوط به حوزه دوره یک ماهه‌ای را پیش از بازگشایی رسمی حوزه‌های علمیه سپری می ‌کنند.
حجت‌الاسلام ولی‌پور ادامه داد: این دوره یک ماهه شامل دو بخش اخلاقی و آموزشی است که بخش اخلاقی ده روز و بخش آموزشی بیست روز طول می‌ کشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، بیان کرد: بخش اخلاق این دوره از 10 مردادماه جاری و بخش آموزشی هم پس از پایان دوره اخلاق مطابق برنامه‌ریزی های انجام شده در خود حوزه‌های علمیه در حال برگزاری است.
وی گفت: مباحث مربوط به امور تهذیب و معنویت شامل برنامه‌های آداب طلبگی، برنامه‌های مشاوره، موضوعات قرآنی و غیره آموزش داده می‌شود.
حجت‌الاسلام ولی‌پور اظهار کرد: کلاس‌های این طلاب جدیدالورود نیز از هفته آخر شهریورماه امسال در حوزه‌های علمیه استان لرستان برگزار می‌شود.

captcha