مرز خسروی؛ اولین قدمگاه آزادگان بر خاک مقدس ایران اسلامی
کد خبر: 1438628
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

مرز خسروی؛ اولین قدمگاه آزادگان بر خاک مقدس ایران اسلامی

گروه سیاسی: معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: مرز خسروی اولین قدمگاه آزادگان و بوسه‌گاه این افتخارآفرینان بر خاک مقدس ایران اسلامی است۰.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، نعمت‌الله نازپرورده، معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار قصرشیرین، صبح امروز، 21 مردادماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی به کشور در سال 68، گفت: آزادگان به سبب رفتار و منش اخلاقی خویش در دوران اسارت و انعکاس پیام رفتارهای خود در سازمان‌های بین‌المللی اسوه و الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شدند.

وی با اشاره به این‌که آزادگان حماسه‌سازان ملت و نظام اسلامی هستند، افزود: آنان در دوران اسارت هرگز آرمان‌های خود را نفی نکردند به همین دلیل برای ما غرورآفرین و جاودانه هستند.

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار قصرشیرین عنوان کرد: آزادگان میهن اسلامی با صبر و استقامت، احکام اسلامی را در زندان‌های دشمن زنده نگاه داشتند.

نازپرورده بیان کرد: مرز خسروی اولین قدمگاه آزادگان و بوسه‌گاه این افتخارآفرینان بر خاک مقدس ایران اسلامی است به همین سبب آئین تجلیل از آزادگان سرافراز در سالروز ورودشان به کشور صبح روز 26 مردادماه جاری در محل فعلی پایانه بین‌المللی مرز خسروی قدمگاه آزادگان جنگ تحمیلی پس از پایان اسارت، با حضور آزادگان شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب برگزار می‌شود.

captcha