درخشش متسابقان استان مرکزی در مرحله سراسری مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 1439585
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

درخشش متسابقان استان مرکزی در مرحله سراسری مسابقات قرآن بنیاد شهید

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مرکزی از درخشش تیم اعزامی استان به مرحله سراسری قرآن خبر داد.

محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه هدف این نهاد خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این دوره از مسابقات در روزهای 15 تا 18 مردادماه در این شهرستان مقدس برگزار شد، از درخشش و کسب عناوین برتر تیم اعزامی استان به این مرحله از مسابقات قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

گرجی افزود: این دوره از مسابقات در قالب رشته های حفظ سوره مبارکه بقره، قرائت در دو بخش تحقیق و ترتیل، مفاهیم، تفسیر و حفظ در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات حسن جعفری، فرزند جانباز 25 درصد در رشته حفظ سوره مبارکه بقره و محمدرضا محمودی در رشته حفظ 20 جزء در مقطع دانشجویی حائز رتبه برتر شدند.

گرجی با بیان اینکه محمدمهدی کرمی فرزند جانباز 20 درصد رتبه دوم کشور در رشته قرائت مقطع دانشجویی را به خود اختصاص داد، حسین کمال‌آبادی جانباز 25 درصد در رقابت با دیگر رقبای خویش در بخش ایثارگران رتبه سوم رشته تفسیر را از آن خود کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی داوطلبان برای حضور در مسابقات قرآن کریم گفت: انس و الفت با قرآن کریم جوانان را از آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد.

captcha