درخشش تیم اعزامی بانوان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 1440108
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

درخشش تیم اعزامی بانوان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مرکزی از درخشش تیم اعزامی بانوان استان در مرحله سراسری قرآن خبر داد.

محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه همسران شهدا، جانبازان و فرزندان دختر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این دوره از مسابقات در روزهای 20 تا 22 مردادماه جاری برگزار شد، گفت: 15 نفر از همسران شهدا، جانبازان و فرزندان دختر جامعه هدف این استان به این مرحله از مسابقات اعزام شدند که خوشبختانه با درخشش بانوان استانی همراه بود.

گرجی افزود: این دوره از مسابقات در قالب رشته‌های حفظ سوره مبارکه بقره، قرائت در دو بخش تحقیق و ترتیل، مفاهیم، تفسیر و حفظ در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات فاطمه خنیفر، همسر جانباز در رشته حفظ سوره مبارکه بقره از شهرستان اراک موفق شد رتبه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

گرجی در ادامه فاطمه ابراهیمی، در بخش فرزندان در رشته حفظ 5 جز‌ء در رقابت با دیگر رقبای خویش رتبه سوم مرحله سراسری را از آن خود کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی داوطلبان برای حضور در مسابقات قرآن، یادآور شد: تأسی به کلام وحی و برخورداری از مفاهیم  مبانی این مصحف شریف جوانان را از آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد.

captcha